Eurostar en de Lonely Businessman`s Wife

De echtgenote van de ‘voyagerende’ zakenmens, de Lonely Businessman’s Wife, heeft het volgens de overlevering niet onder de markt. We veronderstellen dat het zelfde geldt voor de echtgenoot van de van hot naar her reizende zakenvrouw.

post-image-3

De (vrouwelijke) wederhelften van de al te ijverige zakenreizigers zijn het centrale thema van een nieuwe campagne van Eurostar. De echtgenotes wisselen in de campagne tips uit over hoe ze hun vent proberen meer bij zich te hebben.

De geïntegreerde actie, van de hand van Eurostar-agentschap TBWA, heeft uiteraard ook een online luik dat werd ontwikkeld door Agency.com, de online tak van TBWA.

Dat online luik vind je op www.eurostar.com/helpshopmet onder de vele technieken om manlief meer thuis te houden ondermeer ‘dreigende deurmatten’ en ‘protestlingerie’ en de 11 Eurostar-relatietips. Een en ander wordt ondersteund met een banneringcampagne.

De campagne omvat naast web verder ondermeer radio, print en DM (Tequila).

Back to top button
Close
Close