Home/Social networking/Digimedia en Isobar lanceren eerste Snapchat-onderzoek in België Digimedia en Isobar lanceren eerste Snapchat-onderzoek in België Snapchat is de nieuwe held als het gaat om social media. De applicatie is nergens populairder bij tieners dan in ons land (60% van de 16 tot 24 jarigen gebruiken Snapchat). In België staat de app continu in de top 5 van app downloads en het aantal gebruikers wordt op 800.000 geschat. Waar het in het begin vooral een platform was dat door tieners gebruikt werd, gaat nu een steeds breder publiek gebruik maken van de applicatie. 2016-06-27Comment Kortom: tijd om beter te begrijpen hoe merken in België omgaan met Snapchat. Om die reden ontwikkelt Digimedia in samenwerking met Isobar het eerste Snapchat onderzoek van België. Met het onderzoek brengen we in kaart welke merken in België actief zijn op Snapchat (en hoe lang), hoe succesvol ze zijn, waar ze Snapchat voor gebruiken, op wie ze zich richten en welke barrières ze zien ten aanzien van het gebruik van Snapchat. En we willen jouw input! De resultaten van het onderzoek zullen in Juli gepubliceerd worden. Neem hier deel aan de wedstrijd en maak kans op 10 inkomkaarten voor Digital First!: http://bit.ly/snapchatbelgium Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address