Kids2 en MSN België lanceren jongerengids over veilig surfgedrag

Als een visje door het net. Dat is de Nederlandse titel van een boekje dat MSN en Kids2 realiseerden om jongeren te waarschuwen tegen de gevaren van het net. Marketingagentschap Kids2 bundelde de nodige tips en adviezen.

post-image-3
Sylvie Irzi van MSN motiveert de actie door te stellen dat jongeren wel heel erg mee zijn met de nieuwe digitale technologieën maar daarom niet altijd weten welke gevaren er op de loer liggen op het net. 
 
Hun ouders zijn dan soms technisch weer minder mee maar kennen wel de gevaren. De 6 thema’s van het boekje zijn surfen, mailen, chatten, bloggen, beschermen en downloaden.

Afgelopen week-end was het boekje te vinden in  Het Nieuwsblad op Zondag en vandaag in La Libre Belgique.
 
De gids wordt ook aangeboden via de websites www.childfocus.be en www.clicksafe.be.
 
Tenslotte werden de tips gebundeld op http://www.msn.be/sliminternet
 
Back to top button
Close
Close