Auxipress en verschillende media-agentschappen kiezen de Belgische start-up SoPRIM voor de profiling van hun publiek

Met de oplossing van SoPRISM, Social Audience Profiling, kunnen adverteerders nauwkeurig identificeren wie hun doelgroepen zijn en beter begrijpen wie hun klanten zijn, om zo reclamecampagnes op de juiste kanalen en met de juiste boodschappen te kunnen targeten.

post-image-3

De kwaliteit van de dashboarding, de relevantie van de gegevensverwerking en de capaciteit om met enkele klikken een "persona" te genereren die de gevraagde doelgroep samenvat, dat zijn de argumenten die Auxipress en verschillende media-agentschappen overtuigd hebben om de oplossing van SoPRISM voor hun klanten te implementeren.

De start-up die specialist is in social profiling en social data mining, wordt trouwens financieel gesteund door 5 privé-beleggers waaronder Jean Zurstrassen & Grégoire Destreel, de oprichters van Keytrade Bank en Skynet, en Harold Mechelynk, oprichter van Ogone. Referenties die kunnen tellen in de Belgische digitale microkosmos.

De start-up is momenteel bezig om zijn verkoopsteams uit te breiden om aan de vraag van de Belgische markt te kunnen beantwoorden en ook aan de vraag vanuit andere Europese markten.

Back to top button
Close
Close