Home/Market news/TF1 kiest Qualifio om meer interactiviteit te brengen aan digitale content TF1 kiest Qualifio om meer interactiviteit te brengen aan digitale content Qualifio en de TF1 Group zijn blij om hun nieuwe samenwerking aan te kondigen. De digitale teams van TF1 zijn nu gebruikers van het Qualifio platform om interactieve content te creëren. 2016-02-25Comment Dankzij Qualifio kunnen ze hun digitale redactionele strategie versterken door de creatie van wedstrijden, polls, stemmen, persoonlijkheidstesten, fotowedstrijden, enz. op hun websites, sociale netwerken en mobile apps. Het Qualifio platform zal TF1 helpen bij het verbeteren van de creatie van 'tweede scherm' ervaringen van live of uitgesteld tv-programma. Dankzij de technologie, van Qualifio, zal TF1 virale interacties rond vlaggenschip programma's zoals Koh-Lanta, Dance With The Stars, Verkiezing Miss France, etc. zowel op het web, op Facebook of op de verschillende mobile apps. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address