Holidayline.be koopt Euroreizen.be

We volgen de site Euroreizen.be al een paar jaar met aandacht. Het design was misschien wat archaïsch maar de 6 jaar oude site bulkt van de travelcontent en is een initiatief van één man en zijn bedrijfje, AT Europe.

post-image-3
Online reisaanbieder Holidayline.be, dat zich toelegt op citytrips, heeft de Nederlandstalige reiswebsite nu overgenomen. Een slimme zet want Euroreizen heeft gemiddeld 250.000 unieke bezoekers per maand en staat met zijn content stevig gepositioneerd in de zoekmotoren.
 
De initiatiefnemer van Euroreizen blijft eigenaar van de content, Holidayline wordt eigenaar van de handelsnaam en het platform. Een uitstekende manier om het commerciële aanbod van Holidayline te koppelen aan een bestaand medium en bezoekerspubliek. Eindelijk nog eens een merk dat de kracht van content en communities juist inschat en de uitgeverstoer durft op te gaan.

De website blijft overigens zijn informatieve opzet behouden. Er wordt ook aan de look and feel gesleuteld, de eerste resultaten daarvan zijn al te bewonderen.

De commerciële diensten van Holidayline zijn en worden verder geïntegreerd in Euroreizen.

Slim. Nog slimmer zou trouwens zijn om die bezoeker nu ook in Web 2.0 stijl zijn zegje te laten doen en te betrekken in het contentproces, afwachten of dat het geval wordt.

Het prijskaartje wordt niet meegedeeld.

www.euroreizen.be

Back to top button
Close
Close