Home/Campaigns/Digitale marketing steeds belangrijker voor Aegis Group Digitale marketing steeds belangrijker voor Aegis Group Isobar is sterk bezig. Uit de recente cijfers van Aegis Group, waar het deel van uitmaakt, blijkt dat de omzet van Isobar, het digitale marketing netwerk, met 30 % steeg in de eerste helft van dit jaar. De media-activiteiten (ondermeer Carat) stegen met 15 %. 2006-09-06Comment De strategie van Isobar is duidelijk holistisch geïnspireerd. Getuige de overnames van Europese interactieve topbureaus als het Zweedse Farfar en het Britse Glue (respectievelijk lente en zomer 2005), Amerikaans zoekmotorexpert iProspect (eind 2004), Amerikaans word of mouth marketing expert Ammo Marketing(begin dit jaar), en internettechnologie ‘boîte’ Molecular. Volgens mensen die het kunnen weten is de overname-geldbeugel van Isobar overigens nog lang niet leeg. De digitale marketing is nu al goed voor 19 % van de totale omzet van Aegis. Alle financiële gegevens in de PDF op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address