Voice Agency kruidt de RestoDays

Resto.be vertrouwt aan het Brussels agentschap Voice de uitwerking toe van zijn traditionele operatie "RestoDays", waarbij het grote publiek gastronomische menu`s kan ontdekken aan een zacht prijsje. Een driesterren-communicatiedienst!

post-image-3

Het Brussels communicatieagentschap Voice heeft alles op alles gezet voor de 12e editie van de RestoDays: het heeft de grootste communicatiecampagne tot nu toe voor dit gastronomische evenement ontwikkeld.

Om het succes ervan in de media te verzekeren heeft het agentschap gekozen om tal van sterrenzaken in de schijnwerpers te plaatsen die aan de operatie deelnemen. De weerklank in de pers was enorm, want meer dan 30 artikels en reportages zijn er verschenen in de Belgische en Luxemburgse media.

Het agentschap uit Brussel zegt zo bijgedragen te hebben tot het succes van deze 12e editie, waarbij meer dan 460.000 mensen geprofiteerd hebben van menu`s aan aantrekkelijke prijzen!

Het is de 4e keer dat het agentschap Voice de communicatie van RestoDays verzorgt, waarvoor het creatieve team al in 2010 het bekende logo met het pepertje ontworpen heeft.

Back to top button
Close
Close