Home/Videos Interviews/Meeste adverteerders zien klikfraude niet als een bedreiging Meeste adverteerders zien klikfraude niet als een bedreiging In de VS is nog maar eens een onderzoek verricht naar de evolutie van de online marketing. Deze keer is het William Blair & Company dat becijferde dat de online budgetten dit jaar zullen stijgen met om en bij 20 %. Maar er is meer. 2006-08-21Comment Interessanter is dat het bedrijf ook vaststelde dat 64 % van de bevraagde marketeers klikfraude niet zien als een bedreiging voor de overlevingskansen van search engine marketing.Of met andere woorden: het gros van de marketeers ligt er niet echt wakker van en heeft dus blijkbaar vertrouwen dat de Google’s van deze wereld wel zullen zorgen dat het allemaal goed komt. Dat zelfde Google wordt door de bevraagde marketeers trouwens gezien als de belangrijkste speler in het online reclamesegment. Natuurlijk betekenen de cijfers omgekeerd wel dat meer dan 30 % klikfraude wel ziet als en bedreiging…Meer conclusies in het persbericht op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address