Walt Disney, Mobistar en de Nationale Loterij kozen voor Qualifio

Na de mediawereld pakt Qualifio nu de grote Belgische merken aan. De digitale teams van Mobistar, Nationale Loterij (va het agentschap Digitas LBI), L`Oréal, Media Markt, The Walt Disney Company en Kinepolis zijn onlangs gebruiker geworden van Qualifio Manager.

post-image-3

Qualifio is in 4 jaar tijd in Europa een van de referentie-tools geworden voor het animeren, kwalificeren en monetiseren van digitale communities via mechanieken zoals wedstrijden, quizzen, peilingen, testen, games, enz.

Qualifio biedt de verschillende teams van een merk (Marketing, Social Media, CRM, Events, enz.) de mogelijkheid om hun verschillende doelstellingen qua marketing, CRM en verkoop te behalen, dit via hun websites, mobiele apps, blogs en Facebook pagina`s. Qualifio is specifiek ontworpen voor grote accounts met meerdere sites, merken en gebruikers. Het wil hun online aanwezigheid stimuleren via vernieuwende, virale en efficiënte interactieve campagnes.

Véronique Deconinck, Manager Integrated Digital, Social & Content Strategy bij de Nationale Loterij, legt ons uit: "Qualifio laat ons toe om, met veel soepelheid en besparingen op schaal, meer creativiteit en interactiviteit te stoppen in onze spelerservaring, een pluspunt in een context waar aandacht schaars is. Het is de bedoeling een groter engagement te creëren via de activering en de interactie met de deelnemers".

Hierbij valt te noteren dat Qualifio genomineerd werd voor de Deloitte Technology Fast 50, een competitie voor Belgische technologiebedrijven. De ultieme award van de Fast 50 zal toegekend worden aan het bedrijf met het sterkste groeipercentage, en dat over de laatste vier jaren. Het klassement zal bekend gemaakt worden bij de ceremonie van 18 november  2105 in Brussel.

 

Back to top button
Close
Close