Home/Campaigns/104 unieke campagnes werden ingediend voor de IAB MIXX Awards 2015. 104 unieke campagnes werden ingediend voor de IAB MIXX Awards 2015. Deze 104 unieke campagnes, verdeeld over 14 categorieën, zijn met elkaar in competitie om één van de IAB MIXX Awards 2015 te winnen. 2015-09-29Comment Elke campagne mocht in verschillende categorieën ingediend worden en zo zijn er uiteindelijk 161 inzendingen die kans maken op een award, dit is een stijging in aantal van 39% ten opzichte van vorig jaar. De prijsuitreiking van de IAB MIXX Awards heeft plaats op 15 oktober in Tour&Taxis vanaf 18u00, volgend op de Digital First beurs. Ray Cokes, voormalig MTV presentator en jurylid van de Vlaamse versie van Belgium’s Got Talent, zal de awards overhandigen. Zowel individuele plaatsen als tafels zijn te bestellen via http://www.mixxawards.be/. De IAB MIXX Awards zijn een organisatie van IAB Belgium en Best of Publishing. OVERZICHT VAN DE IAB MIXX AWARDS 2014 Voor elke categorie, zullen een Bronze, Silver en Gold Award uitgereikt worden : Best Digital B2C campaign Best Digital B2B campaign Best Digital Non-Profit campaign Best Use of Bannering Best Use of Gaming Best Use of Mobile Best Use of Video Best User Experience Best Social Media Campaign Best Community Management Best Content Marketing Best Use of Social Best Desktop Design Best Mobile/Tablet Design De juryvoorzitters zullen ook ‘Special Jury Awards’ uitreiken : Innovation Award Most Promising Agency of the Year Agency of the Year Advertiser of the Year De ‘Personality Awards’ zullen twee personen in de kijker plaatsen : Digital Media Planner of the Year Digital Sales Guy of the Year Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address