Home/E-mail marketing/Ideaxis: internationale strategie voor Addemar e-mail marketing platform Ideaxis: internationale strategie voor Addemar e-mail marketing platform Internetmarketingbedrijf Ideaxis.com is blij. En daar heeft het een reden voor: zijn e-mail marketing platform Addemar brak vorige maand zijn eigen records. 2006-10-11Comment Ideaxis laat weten dat Addemar over al zijn gebruikers heen in september meer dan 2,5 miljoen opt-in e-mails buiten pompte, een verdubbeling tegenover september vorig jaar. Ideaxis wil de sterke stijging niet alleen op rekening van het commerciële succes van zijn Addemar schrijven maar ziet er ook een bewijs in dat de e-mail marketing ‘tout court’ in de lift zit. Wie dus beweert dat e-mail marketing dood is in dit blog-, chat- en RSS-tijdperk, is er aan voor de moeite. Ons idee daarover trouwens: elke generatie heeft zijn eigen media. Ik mail vooral en chat een beetje, mijn kinderen MSN’en maar mailen zo goed als niet, zo simpel is dat. Ideaxis laat verder weten dat het ondertussen meer dan 300 gebruikers telt voor Addemar waaronder Sanoma Magazines, Certipost, Sony, Nuon, EuroSys en Century21. Het bedrijf mikt blijkbaar ook met succes op buitenlandse markten, waaronder de Britse. Ideaxis doet dit door een ‘actieve promotiestrategie’, het bedrijf was zo aanwezig op de Ad Tech London beurs. http://www.ideaxis.com Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address