Home/Mobile marketing/LetsGO City, het platform dat de gemeenten activeert LetsGO City, het platform dat de gemeenten activeert Na 15 maanden het terrein geanalyseerd te hebben lanceert LetsGO City zijn actieplan en is het nu beschikbaar in 129 gemeenten in Wallonië. 2015-06-02Comment Het doel van Let`s GO City is de gemeenten een all-in-one instapklare oplossing te bieden om hun communicatie en de promotie van hun commerciële, culturele en toeristische sterke punten te verbeteren, moderniseren en centraliseren. De jonge start-up, die steun kreeg van LeanSquare en VentureLab, noemt zich de "Dynamiseerder van het plaatselijk leven". Deze week werd een volledig herwerkte versie gelanceerd van het digitale platform (web en mobiel) maar ook een volledig nieuw aanbod fysieke diensten. Alles is beschikbaar in 129 gemeenten. Het aanbod omvat een dienst voor de begeleiding van alle spelers van het lokale leven, met marketing tools, advies en expertise. Maar de dienst is niet enkel virtueel. Het team stapt regelmatig naar het terrein om het plaatselijk leven te dynamiseren door alle spelers te ontmoeten. Het eerste jaar van zijn bestaan op het domein van interactieve en digitale gemeentelijke gidsen liet Let`sGO toe om nu een nieuw en verbeterd platform uit te brengen. De design werd opnieuw bekeken, de navigatie is intuïtiever, soepeler, en de toegang tot de informatie is sneller op LetsGO City 2.0. Om deze nieuwigheden voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken heeft LetsGO City informatie ingewonnen in het delen van data met verschillende partners, waaronder de verantwoordelijken van de grootste Waalse datastructuren zoals het Commissariaat Generaal van Toerisme en het FTLB, Fédération du Tourisme du Luxembourg Belge (Toerismefederatie van Belgisch-Luxemburg). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address