Home/Online media/De Europese mediaconsumptie in kaart bij Jupiter De Europese mediaconsumptie in kaart bij Jupiter De Europese mediaconsumptie is sinds 2003 meer en meer de online toer opgegaan. Jupiter Research becijferde dat de Europeanen nu meer tijd online spenderen dan aan het lezen van kranten en tijdschriften. 2006-10-10Comment De studie, "European Media Consumption Consumer Survey 2006", vond dat de Europese internetgebruikers gemiddeld 4 uur per week op het net doorbrengen. Kranten en tijdschriften zijn goed voor ongeveer 3 uren. TV blijft de mediaconsumptie domineren met ongeveer drie keer zoveel kijktijd als online tijd. We mogen wel niet besluiten dat er een verschuiving is van het ene medium naar het andere: Jupiter stelde immers vast dat de tijd die we spenderen aan het consumeren van (en participeren aan) media an sich is toegenomen. http://www.jupiterresearch.com/bin/item.pl/press:press_release/2006/id=06.10.09-european_media_consumption.html/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address