Update: Customer First, het nieuwe event-geesteskind van Jean de Gheldere, nodigt u uit

Customer First, het e-marketing congres van Best Of Publishing, krijgt vorm en lijkt op weg te zijn om een succes te worden.

post-image-3

Best Of, het uitgeversbedrijf van Belgisch internetentrepreneur-pionier Jean de Gheldere speelde het dan ook slim en wist niet alleen een gevarieerd menu voor te schotelen maar ook zowat alle associaties die in de marketing-, media- en reclamesector bestaan, te betrekken.

Ook het aantal sponsors vormt intussen een indrukwekkend lijstje en u mag er dan ook, naast adverteerders die ondermeer via de deelnemende associaties zullen uitgenodigd worden, alle spelers uit het kleine Belgische internetwereldje verwachten: regies, bureaus, mediahuizen, SEM-bedrijven etc…

Het voormiddagprogramma is ondertussen bekend met drie keynotesprekers waarbij wij vooral heel veel goeds horen over  topcreatief Joakim Borgström. We mogen ons ook verwachten aan een rondetafel met adverteerders, waarvan de namen binnenkort bekend gemaakt worden. Onder de vele namiddagworkshops noteren we er ondermeer één over bloggen met Marco Derksen van Marketingfacts.nl en een presentatie door Sam De Volder, creatief directeur en sinds kort partner bij These Days.

Het volledige programma zal in de loop van de volgende dagen of weken bekend gemaakt worden.

Maar ons advies is alvast: inschrijven, het is trouwens ook gratis. Naar we hoorden flirt Customer First stilaan met de 1.000 pre-registraties, dus voor de networking moet u het alvast niet laten.
 
Update: dat flirten met 1.000 mag u al vergeten: de mensen van Best Of laten ons weten dat ondertussen de kaap van de 1.350 gepreregistreerden gerond is.

http://www.customerfirst.be

Back to top button
Close
Close