Semetis overgenomen door Omnicom Media Group

Semetis, het search & analytics agentschap opgericht door Nicolas Debray en Gabriel Goldberg, maakt bekend dat het overgenomen werd door de groep OMG.

post-image-3

Het in 2009 door Nicolas Debray en Gabriel Goldberg opgerichte Semetis is uitgegroeid tot een van de koplopers op de markt voor het optimaliseren van digitale reclamecampagnes (search, branding, real-time-bidding, programmatic buying, mobile, social, local, remarketing), gesteund op data en web analytics. Het bedrag van de transactie werd niet medegedeeld.

Nicolas Debray, Managing Director en Mede-Oprichter van Semetis: "Wij zijn verheugd de Omnicom-famile te vervoegen op een sleutelmoment in de evolutie van de industrie. De laatste maanden konden wij een vertrouwensrelatie uitbouwen met het management van Omnicom Media Group en onze strategische visie afstemmen op de manier om de krachten van onze twee bedrijven te combineren. Het zijn zonder enige twijfel onze passie, ons enthousiasme en onze ambitie om de Belgische markt verder te ontwikkelen, die ons vandaag samengebracht hebben".

Colin Gottlieb, CEO van Omnicom Media Group EMEA (http://www.omnicomgroup.com/home) : "Met de toevoeging van Semetis aan onze teams zal Omnicom Media Group België kunnen genieten van een sterke concurrentiële positie tegenover de voortdurend stijgende vraag van de klanten op vlak van doeltreffendheid en efficiency; het zal ons toelaten om de complexiteit van het digitale ecosysteem om te zetten in briljante oplossingen. Wij zijn erg onder de indruk van Nicolas en Gabriel. Zij zijn in perfecte harmonie met Omnicom Media Group".

Back to top button
Close
Close