2dehands/ 2ememain.be biedt extra targeting mogelijkheden via open-rtb

2dehands.be/2ememain.be, de grootste zoekertjessite van België, komt met een nieuw product waarmee de mogelijkheid voor geautomatiseerde verkoop van advertentieruimte optimaal kan worden benut. Door meer informatie te geven over de inhoud van de pagina's waarop reclame wordt geplaatst, kunnen adverteerders de boodschap voor hun doelgroep relevanter en boeiender maken.

post-image-3

Met behulp van het 360 Platform van Improve Digital heeft 2dehands.be 42 nieuwe productcategorieën in haar geautomatiseerde verkoopkanalen geïntroduceerd. Hierdoor wordt belangrijke informatie gegeven over de contextuele omgeving waarin een advertentie wordt geplaatst. Deze nieuwe categorisering is dan ook zeer populair bij adverteerders omdat ze de verschillende segmenten van de consumentenmarkt weerspiegelt , zoals bv. auto's, keuken en huis, kleding, mode en hobby en vrije tijd.
“Van meer transparantie binnen de geautomatiseerde verkoop wordt iedereen beter”, aldus Philippe De Brabanter, Sales Manager bij 2dehands.be. “Onze reclamepartners kunnen hun boodschap beter toespitsen op onze bezoekers. En onze bezoekers krijgen een relevantere, plezierigere webbeleving.”
Dankzij deze nieuwe producten voor geautomatiseerd adverteren, biedt 2dehands.be op een privacyvriendelijke manier een zeer gerichte reclameoplossing. Alle publiciteit die op basis van dit platform wordt getoond, wordt alleen gestuurd door de inhoud en context van een webpagina en maakt dus nooit gebruik van gegevens van de specifieke bezoeker.
“Naarmate de geautomatiseerde advertentieverkoop toeneemt en on-line reclamebudgetten aanzienlijk groeien , wordt meer producttransparantie de norm”, zegt Joelle Frijters, CEO en medeoprichter van Improve Digital. “Marktleiders delen steeds meer informatie over de context waarin een advertentie wordt geplaatst.

Back to top button
Close
Close