Home/Campaigns/Eerste splash page via programmatic buying verkocht in België Eerste splash page via programmatic buying verkocht in België In samenwerking met trading desk Cadreon kondigt Proximus Skynet Advertising de lancering aan van een nationale exclusiviteit voor hun klant, kredietmaatschappij Cofidis. 2015-04-30Comment Naast zijn aanbod in display via standaardformaten, kondigt Proximus Skynet Advertising de lancering aan van een nationale exclusiviteit, i.s.m. Cadreon, het filiaal van Mediabrands voor geautomatiseerde aankoop. Het gaat om de eerste splash page (een pagina die boven de homepagina van een website verschijnt) die verkocht werd via het programmatic kanaal. Cadreon is actief sinds eind 2012 als een van de voorlopers op het vlak van programmatic buying. Deze Belgische première kwam tot stand via een privédeal, waarbij Cadreon dit impactformaat kocht voor kredietverlener Cofidis, reeds lange tijd een trouwe klant. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address