Home/Campaigns/Digitale schermen en internet in Nederlandse treinen Digitale schermen en internet in Nederlandse treinen Nrc.nl, de webstek van het Nederlandse NRC Handelsblad, schrijft dat de NS, de Hollandse versie van onze NMBS, de handen in elkaar slaat met telco KPN voor een grootschalig digitaal infotainment-project. 2006-07-25Comment Een en ander zal gebeuren door het aanbieden van hotspots voor internettoegang en door het uitrollen van een systeem met TV-schermen. Op die schermen zal men een combinatie van reisinfo en infotainment tonen. En uiteraard ook reclame. Een interessant outdoor reclamenetwerk bovendien want een receptief publiek en een perfecte mogelijkheid om de pendelaar te bereiken die eens iets anders wil dan de gazet, de koeien in de wei of de zeurende mede-pendelaar. De reclame-inkomsten zouden overigens overwegend gebruikt worden om de investeringen terug te verdienen, aldus de initiatiefnemers. Vanaf eind dit jaar moeten alle intercitytreinen in Nederland uitgerust worden met schermen en hotspots. http://www.nrc.nl/economie/article395985.ece Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address