Digital Agency Mia valt dubbel in de prijzen

Webbureau Mia werd geselecteerd door zowel Spaas Kaarsen als GoldSin Jewels voor de ontwikkeling van hun digitale strategie en nieuwe e-commerce websites.

post-image-3

Mia heeft het prestigieuze project bij Spaas Kaarsen binnengehaald om de volledige nieuwe digitale strategie en website te ontwerpen. Het web bureau werd na een marktrondvraag gekozen omwille van haar no-nonsens en sterk conversiegerichte aanpak en zal daarom Spaas’ digitale strategie voor de komende jaren definiëren, alsook een inspirerende consumentensite en webshop ontwikkelen waarop zowel consumenten als handelaars terechtkunnen. De website zal later dit jaar live gaan. De kaarsenfabrikant is sinds 1853 actief op de Belgische markt en in tussentijd ook internationaal bekend met het gerenommeerde merk SPAAS.
 
Wim Dejonghe, Marketing Director voor Spaas:
“In tijden van crisis wordt er extra op de budgetten gelet. Daarom zochten we voor onze digitale strategie een partner met een no-nonsense aanpak: mooie, flashy ideeën zijn leuk maar dragen niet altijd bij tot het halen van de doelstellingen. Toch bezit Mia voldoende creativiteit en inzicht om een boeiende consumentenwebsite te ontwikkelen. Tenslotte heeft hun totaalvisie, waartoe ook het e-commerce verhaal behoort, ons mee overtuigd.”
 
No-nonsense aanpak en focus op online groei
 
Ook voor GoldSin Jewels, geraffineerde tijdelijke huidjuwelen, mocht Mia de digitale strategie en internationale webshop uittekenen. Deze innovatieve producten werden aanvankelijk via enkele uitgekiende PR campagnes en sociale media acties bekend gemaakt. De uitdaging was om op korte termijn een multinationale webshop te bouwen waar de verschillende collecties huidjuwelen op een overzichtelijke en zoekmachine-vriendelijke wijze online verkocht kunnen worden: www.goldsin.com.

Back to top button
Close
Close