Advinci start 2015 op topsnelheid

Maart is nog niet voorbij, maar zijn orderboekje laat Advinci al wel toe om een eerste trimester 2015 te melden met meer dan 50% groei. Na een resultaat 2014 waarbij het omzetcijfer het miljoen euro benaderde, vertoont Advinci een brede glimlach en overtuigende resultaten.

post-image-3

Advinci bestaat nu drie jaar en het wil zijn groeistrategie voor 2015 bevestigen via een verdubbeling van zijn human resources en van zijn middelen voor strategie, consulting en audit. Met de bedoeling om zijn klanten, buiten zijn traditioneel op performantie gebaseerd aanbod, ook een compleet adviesaanbod te kunnen aanbieden voor problematisch genoemde "data" zoals e-mail.

De nieuwe, deze week gelanceerde site van Advinci stelt dit nieuwe service-aanbod voor dat technieken voor automatische mailings omvat. Technieken die volgens het agentschap te weinig gebruikt worden in België, een vaststelling die Advinci concludeert uit een benchmark uitgevoerd bij meer dan 350 Belgische e-commerce sites.

Christer Trompet, oprichter van Advinci: "Wanneer men ziet dat 15% van het omzetcijfer van een Amerikaanse e-commerce site enkel en alleen afkomstig is van een reeks automatische mails, dan vraagt men zich af waarom onze Belgische e-commerce sites deze 15% extra omzet aan hun neus voorbij laten gaan?"

Back to top button
Close
Close