Home/Campaigns/Spaar & Pluk: meer dan 335.000 inschrijvingen Spaar & Pluk: meer dan 335.000 inschrijvingen Het ‘Spaar & Pluk programma’ van Bank Card Company blijkt een voltreffer te zijn. Volgens BCC is het vorige zomer gelanceerde spaarprogramma nu al goed voor meer dan 335.000 inschrijvingen. 2006-07-12Comment Eerder kreeg ‘Spaar & Pluk’ overigens een Gold Award bij de Brand Activation Awards. ‘Spaar & Pluk’, een spaarprogramma dat spaarpunten koppelt aan bestedingen met een Visa kaart en MasterCard, heeft uiteraard een online luik, te vinden op http://spaaractie.bcc.be. De site kreeg dit voorjaar een nieuw kleedje aangemeten. Het project was in handen van Tao Think as one, dat vier agentschappen van het BBDO netwerk groepeert: Atmosphere is daarbij verantwoordelijk voor het online luik. Datzelfde Atmosphere was vorig jaar overigens goed voor de online campagne die de lancering van ‘Spaar & Pluk‘ begeleidde. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address