Home/Mobile marketing/Fidea lanceert bijstandsapplicatie auto met The Reference/Mobile Fidea lanceert bijstandsapplicatie auto met The Reference/Mobile Fidea–cliënten die over een autopolis beschikken, kunnen voortaan een beroep doen op een gloednieuwe app ‘Fidea Car Assistance’. Fidea schakelde The Reference/Mobile in voor de bouw van deze nieuwe applicatie. Deze nieuwe service sluit aan op het sterke autoverzekeringaanbod van Fidea en wordt kosteloos aan de cliënten aangeboden. 2015-01-20Comment Dankzij de gratis applicatie “Fidea Car Assistance” hebben cliënten de mogelijkheid om via hun smartphone een verkeersongeval, pechsituatie of diefstal te melden. Eén druk op de knop volstaat om contact te nemen met een bijstandsverlener, 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7, in binnen- én buitenland. Bij contact name beschikt de bijstandscentrale meteen over de nodige informatie om de cliënt zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Dankzij de geolocatie geeft de Fidea Car Assistance app ook nauwkeurig weer waar de cliënt zich op het moment van pech en/of ongeval bevindt. Naast de noodzakelijke bijstandsverlening biedt de applicatie ook enkele leuke extra’s zoals een zaklamp voor wie ’s nachts pech ondervindt, en info over waarschuwingslampjes ter verduidelijking. De app biedt eveneens een aantal nuttige nummers en links, zoals verkeersinfo, weerbericht, noodnummers enz., van waaruit de cliënt onmiddellijk kan doorklikken. De Fidea Car Assistance-app bundelt al deze informatie en is beschikbaar in Google Play en de App Store. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address