Kazen en auto`s bij Citobi

Citobi heeft voor ‘Switzerland Cheese Marketing’ een online wedstrijd op het getouw gezet die als startpunt dient voor een activerings- en recruteringsactie voor de Appenzeller kazen.

post-image-3

De hoofdprijs ligt voor de hand; een reis naar de Appenzel regio. De Benelux marketing wordt gecoördineerd door Alter Ego. Doorheen de wedstrijd leert de surfer de ingrediënten van de Appenzeller kaas kennen. Dat heet men dan “spelen met het merk”: http://www.switzerland-cheese.be/.

Verder werkte Citobi voor Kia een SMS2CallCenter actie uit waarbij via SMS een 4x4-dag in een Kia Sorrento kan worden gereserveerd. Een call-center ziet de SMS’en binnenkomen en belt de verzender voor het vastleggen van die dag.

Voor Toyota, meer bepaald de Aygo, werd dan weer met LG&F een festivalsite gelanceerd waar tickets voor de zomerfestivals kunnen worden gewonnen.

http://aygo.toyota.be/AygoFestival/GetLandingPage_FR.act?Source=PFM&CampaignCode=002152

Back to top button
Close
Close