Home/Campaigns/Boondoggle en Primus verleiden de mannen op Tinder Boondoggle en Primus verleiden de mannen op Tinder Tinder, de app die furore maakt, helpt vrijgezellen om een flirt te vinden en zaait bij koppels soms tweedracht. Afgaande op het succes van het fenomeen, is het aaneenrijgen van afspraakjes op de populairste app van het moment flink ingeburgerd. Toch zouden mannen vrouwen ook op een veel persoonlijkere en directe stijl kunnen aanspreken. Aan de toog van een bar bijvoorbeeld. 2014-12-23Comment Voor Primus heeft Boondoggle een actie bedacht die de mannen aanspoort om meer originaliteit aan de dag te leggen. De beste manier om deze mannen te bereiken en aan te spreken? Tinder. Bartinder, zoals de actie heet, heeft een resem mannen verleid met een aanlokkelijk aanbod. Via de "Tinder Momenten" heeft Primus bonnen uitgedeeld die recht geven op twee glazen Primus: het ene voor de man, en het andere om een vrouw uit te nodigen. Dit zou hen terug zin voor het direct contact moeten geven of anders hun via Tinder georganiseerde afspraakje leuker moeten maken. Het is in elk geval de bedoeling dat ze beiden de koppen bijeensteken rond een Primus. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address