Home/Campaigns/Al draaiende winnen op Nieuwsblad.be Al draaiende winnen op Nieuwsblad.be Wie dezer dagen de website van Het Nieuwsblad bezoekt, kan er moeilijk naast kijken: een joekel van een advertentie maakt promotie voor een nieuw online spel van Nieuwsblad.be. Het is van de hand van Doggybites. 2006-07-04Comment De wedstrijd, ‘Draai en win’ gedoopt, is een heuse Flash-prijzenkermis waarbij meer dan 27.000 prijzen weggegeven worden. Wie wil winnen moet ‘draaien’, wie een hoofdprijs wil winnen moet daarbij ook een schiftingsvraag invullen. Doggybites stond ook in voor de aanmaak van de actie, de coördinatie tussen alle betrokken partijen (Messagent en Uniway) en de online campagne die op verschillende partnersites loopt. Het spel wordt overigens gehost als een online campagne in het Adhese adsysteem dat Corelio (de nieuwe naam van VUM Media) sinds vorig jaar gebruikt. Het gevolg: verregaande rapportering. De wedstrijd staat open voor Nieuwsblad.be geregistreerden. Wie dat niet is, wordt eerst verzocht zich in te schrijven. Een duidelijke acquisitiecampagne dus. Voor ons mochten ze wel het vervelende pop-up venster, dat uitnodigt om de site in te stellen als startpagina als je inschrijft, weglaten. www.adhese.comwww.doggybites.comwww.nieuwsblad.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address