Verschil maken in 2015? #smdayBE Trends & Tools

De laatste Social Media Day van dit jaar vindt volgende week dinsdag plaats. Het onderwerp dat nog in het rijtje van dit jaar ontbrak was tools. Zo wordt er op 9 december gekeken naar welke tools de sociale activiteit van een bedrijf kunnen optimaliseren. Maar ook trends hebben hier een plaats. Belangrijk uiteraard om te weten waar in 2015 de nadruk op zal liggen en welke strategische beslissingen een bedrijf zal moeten nemen op het vlak van social media. Iets wat een impact kan hebben omdat social media ondertussen volwassen geworden zijn en idealiter een perfecte integratie met het algemene marketingplan kennen.

post-image-3

Om die reden werden voor deze editie dan ook weer topsprekers uitgenodigd die de nodige inzichten zullen verschaffen in het implementeren van trends en strategieën. Naast onder andere Tim Duhamel, Jo Caudron, Lieselotte Van Tieghem en Ronny Kenens staat ook Jamie Brighton op het programma. De visionair van Adobe komt speciaal over naar België om zijn visie over social media uit de doeken te doen en de nodige inspiratie voor het nieuwe jaar te geven.

De Social Media Day is op 9 december trouwens ook te gast in de seminar room van Adobe in Diegem. Inschrijven kan nog vandaag (2 december) aan early bird tarief via http://www.socialmediaday.be

En over trends gesproken, ook de eerste editie van 2015 ligt reeds vast. Het onderwerp is alvast een geweldige opener voor het nieuwe jaar, namelijk social selling. Met z’n allen zijn we als bedrijf aanwezig op social media. De grote vraag blijft steeds; hoe halen we hier sales uit en wat met die ROI? Mogelijke antwoorden op 5 februari in de Proximus Towers in Brussel. Je kan je nu reeds registreren via de website van de #smdayBE.

Back to top button
Close
Close