Home/Focus/Slechte tijden voor het agentschap Tipik Slechte tijden voor het agentschap Tipik De directie van het agentschap dat gespecialiseerd is in dienstverlening aan Europese instellingen, werd afgedankt, en het team zou met bijna de helft afgeslankt worden: het gaat van 130 naar 70 werknemers. 2014-11-15Comment Het agentschap, dat in 2013 nog een zakencijfer realiseerde van meer dan 22 miljoen, zou in 2014 erg geleden hebben, vooral door het verlies van het contract voor de site van de Europese Commissie, dat deze zomer binnengehaald werd door Mostra en One Agency. Deze slechte resultaten hebben de aandeelhouder (Sword Group) doen besluiten om de twee managers, Juan Arcas en Guy De San, af te danken en om Dieter Rogiers te benoemen tot Managing Director sinds einde september. Die laatste werkt voortaan in tandem met Eric Morren en Fabrice Regnier, allebei actieve leden van Tipik Communication Agency. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address