De Morgen compleet vernieuwd

Vanaf 7 oktober wordt De Morgen compleet vernieuwd: zo komt er een vernieuwde krant, een ambitieuze website en een gloednieuwe mobiele app.

post-image-3

Alle touchpoints worden perfect op elkaar afgestemd en zo wordt De Morgen één geheel, één nieuwsmerk dat zowel inhoudelijk als visueel verrast en uitdaagt. De Poolse designer Jacek Utko stond in voor het design, in print en digitaal.

De krant brengt dagelijks een katern met het harde nieuws en een cultuurkatern, ‘Cult’, op handig meeneemformaat. Op woensdag verschijnt een extra boekenkatern en in het weekend biedt De Morgen een extra dikke Cult+ aan, samen met diepgaande achtergrondreportages in Zeno en het vertrouwde DM magazine. Daarnaast maakt het maandelijkse stadsmagazine DM.city ook deel uit van het nieuwsmerk De Morgen.

Binnen het digitale luik krijgen abonnees voortaan toegang tot de exclusieveplusomgeving DM+, waarbij extra redactionele content van De Morgen wordt aangevuld met artikels uit The New York Times en de Volkskrant. DM+ biedt ook tal van lezersvoordelen.

De vernieuwing wordt begeleid door een grote multimediacampagne, uitgewerkt door Boondoggle, met als campagnelijn ‘Meer inzicht, meer zalm’. De zalm staat symbool voor een krant die met een gezonde tegendraadsheid tegen de stroom ingaat. Meer info is beschikbaar op de campagnewebsite.

Op 7 oktober worden 130.000 exemplaren van de krant gratis verdeeld. Bovendien kunnen surfers de digitale plusomgeving 3 weken gratis ontdekken.

Meer informatie? Contacteer Barbara Vangheluwe (Commercieel Directeur de Persgroep Advertising), Barbara.Vangheluwe@persgroep.be of +32 2 454 29 33

Back to top button
Close
Close