Barbara Vangheluwe aan het hoofd van de Persgroep Advertising

Barbara Vangheluwe neemt vanaf 1 september de leiding over de nationale reclameregie van de Persgroep Publishing.

post-image-3

Als Commercieel Directeur van de Persgroep Advertising zal zij instaan voor de aansturing van de salesteams en de commercialisering van de nieuwsmerken en magazines van De Persgroep op de advertentiemarkt. Barbara Vangheluwe kan beroep doen op relevante ervaring in de reclamesector aan zowel bureau- als adverteerderszijde.

Koen Verwee, CCO van de Persgroep Publishing“Ik ben heel blij dat Barbara ons team vervoegt. Barbara is een heel ervaren manager die bewezen heeft dat ze de behoeften van adverteerders heel goed begrijpt en kan vertalen in creatieve oplossingen. Onze nieuwsmedia en magazines zijn vandaag in volle transformatie door de sterke groei van het digitaal gebruik. Dit opent nieuwe mogelijkheden naar onze lezers toe, maar zeker ook voor onze adverteerders. Door de combinatie van print en digitaal bereiken we op dagbasis immers meer lezers dan ooit tevoren en ook vaker doorheen de dag. Barbara is de geschikte persoon om deze mogelijkheden maximaal aan te boren en onze regie doorheen deze complexe transformatie te loodsen.”

Barbara Vangheluwe startte haar loopbaan bij Sopres om twee jaar later over te stappen naar Young & Rubicam en opnieuw 2 jaar later aan de slag te gaan bij Ogilvy als Account Director op Proximus. Van 2004 tot 2008 was zij Advertising & Brand Manager bij Proximus/Belgacom en tot voor kort leidde Barbara het Belgische filiaal van Leo Burnett als Managing Director. Zij is bedrijfspsychologe en marketeer van opleiding.

 

Back to top button
Close
Close