These Days tekent voor online campagne voor nieuwe CD van Muse

Een van de topacts op de nakende editie van Werchter is Muse. De groep komt op ongeveer het zelfde moment met een nieuwe CD. En daar hoort een online campagne bij.

post-image-3

These Days ontwierp voor Warner Music, waar Muse commercieel onderdak heeft, een campagnesite die te vinden is op www.askmuse.be.

Het concept is eenvoudig maar zal de liefhebbers van de band zeker weten te engageren. Via de site kunnen bezoekers immers een vraag stellen aan de band. De zes inzenders met de meest originele vraag krijgen een ‘meet& greet’ met de groep na hun optreden op de Rotselaarse weiden.
 
Wie beslist of die vraag interessant genoeg is? De surfers zelf. Zij kunnen immers stemmen op de vragen: community-gedreven en viraal dus want wie absoluut wil winnen zal ongetwijfeld zijn bomma en bompa vragen mee te stemmen.
 
Uiteraard geeft zo een ‘offline contactmoment’ ook voldoende stof voor een opvolgcampagne: de vragen zullen op de website verschijnen, gelardeerd met een audiovisuele reportage van het hele ‘meet & greet’ gebeuren.

www.askmuse.be

Back to top button
Close
Close