Home/Campaigns/IAB roept prijs in het leven voor eindwerk over interactieve marketing IAB roept prijs in het leven voor eindwerk over interactieve marketing Studenten die zich in hun eindwerk hebben gebogen over een bepaald aspect van de interactieve media of marketing, maken kans op een extraatje omdat ze dit hebben willen doen. 2006-06-26Comment IAB België, zowat de vakorganisatie van de interactieve reclamesector, roept immers een prijs in het leven voor een eindwerk met een onderwerp over digitale marketing. De prijs werd ‘Talent 2006’ gedoopt en moet de aandacht van de studenten voor de interactieve sector aanzwengelen en de band tussen de sector en de academische wereld versterken. De wedstrijd staat open voor elke student van het hoger onderwijs in ons land die in het academiejaar 2005/2006 een eindwerk behandelt over digitale en interactieve marketing. Aan de wedstrijd is een prijs van 1.000 euro verbonden. Alle door de jury weerhouden eindwerken zullen op de IAB webstek worden gepubliceerd. De jury bestaat uit jurist Jacques Folon, Laure-Emmanuelle Nonnenmacher (Proximus), Damien Lebbe (Total Belgium), Jean-Michel Depasse (Mindshare), Remi Maddens (Fishtank), Bruno Durdu (IPM) en Bart Becks (Skynet). Uiterste inschrijving- en inzenddatum : 15 september 2006 http://www.iab-belgium.be/talent Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address