Vijf leeuwtjes voor LG&F

LG&F heeft een straffe editie van de Cannes Lions achter de rug. De DM-afdeling van het agentschap, I Do, haalde zoals we vorige week berichtten een Grand Prix binnen maar ook in andere categorieën scoorde het bureau goed.

post-image-3

In de categorie film behaalde LG&F twee bronzen leeuwtjes voor campagnes voor Proximus (Tour de France filmpje)en Bento Kronen (hondenvoer).

In de rubriek radio kaapte LG&F een zilveren Lion weg met een radiospot die het maakte voor Greenpeace (LG&F Amsterdam) en in de rubriek ‘Media Lions’ scoorde het een zilveren leeuw met een case voor de Brusselse cel voor Gelijke Kansen.

Ook andere Belgische actoren sleepten een leeuwtje in de wacht. Onder hen ondermeer Think 'n Talk, DDB (brons in radio voor D’Ieteren), Mortierbrigade (Outdoor, voor eBay) en Duval Guillaume Brussels (De Morgen, rubriek radio).

Alle eindresultaten op www.canneslions.com
 
LEES OOK:
 
Back to top button
Close
Close