Home/Campaigns/Samsung wil het merk met de appel doen vergeten door Belgische peren aan te bieden Samsung wil het merk met de appel doen vergeten door Belgische peren aan te bieden Met het evenement van Apple deze avond in het vooruitzicht tracht Samsung België een marketing slag te slaan door business en sociaal doel te combineren. 2014-09-09Comment Samsung biedt een Belgische peer aan voor elke boodschap op de sociale netwerken over de nieuwe producten van Apple, indien deze boodschap de hashtag #apearforanapple bevat.Met dit knipoogje wil de elektronicafabrikant de Belgische peerproducenten ondersteunen nu die hun inkomsten drastisch zien verminderen als gevolg van het Russisch embargo op Europees fruit. Maar Samsung is er natuurlijk vooral op uit om de aandacht naar zich toe te trekken, want de dag van vandaag zou wel eens ingewikkeld kunnen zijn voor de Zuid-Koreaanse fabrikant, voor zoverre Apple tenminste deze avond de verwachtingen inlost klokslag 19u.Samsung zal de aangekochte peren woensdagochtend om 10u uitdelen aan het Brusselse Noordstation. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address