Home/Campaigns/Virale top topical zomeractie voor VW Virale top topical zomeractie voor VW VW is blijkbaar druk bezig op het web dezer dagen. Naast een video-podcast (door Emakina) start het bedrijf ook een virale campagne die inspeelt op de komst van de zomer, die de gewoonte heeft om officieel van start te gaan op 21 juni. 2006-06-20Comment Zomer + auto = cabrio, moeten ze bij VW gedacht hebben en daar draait het online wedstrijd concept dan ook rond. De actie is van de hand van Barnes & Richardson. Het concept bestaat er in dat ene “Bart” (in het echt een webdesigner) de hele dag (en 21 juni is één van de langste dagen van het jaar) mag rondtoeren in een VW EOS Cabrio. Om zelf een rit te winnen met de EOS cabrio moeten de deelnemers zo goed mogelijk….de kleur van het voorhoofd van “Bart” raden wanneer die zijn rit stopt… (en een schiftingsvraag invullen). www.vw-buzz.be LEES OOK: 20/06/2006 Video-podcasting VW mikt op jeugdige doelgroep 06/02/2006 ActiveIDEA realiseert virale actie voor Volkswagen Fox Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address