Home/Web Analytics/VAB doet aan call en e-mail management met Trinicom VAB doet aan call en e-mail management met Trinicom Heel wat bedrijven onderschatten nog steeds het belang van e-mail en wachten al te lang om inkomende e-mails te behandelen, als ze al beantwoord worden. 2006-06-19Comment Ook bij de VAB kenden ze de uitdagingen van een steeds toenemende e-mailverkeer, in het bijzonder naar de klantendienst toe. Bij de VAB wisten ze we dat je daar ook iets aan kunt doen, bijvoorbeeld door het integreren van een web self-service en e-mail response management systeem. Dat is dan ook precies wat de VAB deed. Het bedrijf koos daarbij voor de oplossing van Trinicom dat naast web self service en e-mail afhandeling ook call management aanbiedt. De VAB krijgt jaarlijks zowat 140.000 telefonische oproepen. Volgens de VAB is een maand na het online gaan van de toepassing het e-mailverkeer met 30% gedaald en heeft de klantenservice van VAB een selfservice level van 95% bereikt. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address