Hoe Kapaza zijn mobiele app een boost gaf

Tijdens het eerste semester van 2014, groeide de iOS-app met 90%, in vergelijking met dezelfde periode in 2013. Ontcijfering.

post-image-3
Een eerste doorgedreven uitleg is de organische groei ten gevolge van de crisis. Deze is dezelfde als voor de tweedehandse internetsite zelf. Vervolgens hebben de erg regelmatige updates van de app hem doen evolueren naar een goed afgewerkt product, dat voortdurend evolueert. Nieuwe functionaliteiten worden regelmatig toegevoegd, zodat de applicatie zijn gebruiksduur heeft kunnen uitbreiden via een gestaag groeiend aantal gebruikers. Uiteraard mag men de sterke groei van mobiel surfen in ons land niet vergeten, waardoor alle apps of mobiele sites in behoorlijk sterke verhoudingen zijn gegroeid. Maar dat volstaat niet om van een app een echt succes te maken, wat hier is gebeurd met Kapaza.
 
Doorslaggevend in dit geval was de promotie van de app via de internetsite van Kapaza die de toepassing van het huis, op erg goedkope manier, heeft geboost. Soms zijn de eenvoudigste recepten het meest efficiënt.
Back to top button
Close
Close