Home/Campaigns/Online mediabestedingen in de VS op weg naar 12 % van totale mediabestedingen Online mediabestedingen in de VS op weg naar 12 % van totale mediabestedingen Vorig jaar waren de online reclamebestedingen in ons land goed voor 2,2 % van alle reclamebestedingen. Goed bezig? Als we vergelijken met recente data uit het Mekka van de reclame, de VS, niet echt. Volgens TNS Media Intelligence zullen de online media dit jaar – en we zijn toch stilaan halfweg – 12 % van alle mediabestedingen uitmaken. 2006-06-15Comment Voor de volledige mediabestedingen in de VS verwacht TNS een groei met 4,9 %. Dat is iets minder dan de in januari voorspelde groei met 5,4 %. Internet en de online media zijn en blijven dit jaar de snelste groeiers met een stijging van 13 % tegenover vorig jaar. De klappen zitten vooral in de hoek van de B2 magazines. Ter herinnering: TNS neemt in zijn analyses enkel de display advertising bestedingen op, geen Search Engine Advertising dus. 2,2 % versus 12 %… http://www.tns-mi.com/news/06132006.htm LEES OOK: 06/06/2006 TNS Media Intelligence analiseert kwartaalbestedingen Amerikaanse reclame 01/06/2006 Digitale marketing stuwt de Britse mediabestedingen 31/05/2006 Amerikaanse interactieve bestedingen: net geen 4 miljard USD in eerste kwartaal 30/05/2006 Online reclame in België: een gesprek met IAB voorzitter Alain Heureux 16/05/2006 E-Commerce in België: is het nu goed of slecht? 15/05/2006 OgilvyOne pleit voo Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address