Targetonline biedt Eyeblaster rich media diensten aan

Regie Targetonline (De Persgroep) laat weten dat het sinds begin deze maand samenwerkt met Eyeblaster en diens diensten gratis aanbiedt aan adverteerders. Eyeblaster is een zogeheten leverancier van 3rd party rich media formaten waaronder een Full Page Overlay en een Expandable Banner.

post-image-3

Eyeblaster biedt ook een In-Games advertentieoplossing.

Targetonline laat weten dat een adverteerder via templates kan kiezen uit verschillende features, zoals het integreren van video (tot 4,4 Mb!) in banners of het interactiever maken van advertenties.

Patrick Van Waeyenberge, sales manager Targetonline. ‘Dankzij deze nieuwe rich media mogelijkheden is een adverteerder in staat om surfers met hun merk te laten spelen. De betrokkenheid van een surfer met dit merk is dan ook veel hoger. Op deze manier maken we ‘brand advertising’ interactief. Wij bieden dan ook deze diensten gratis aan onze adverteerders, omdat wij zeer sterk van deze meerwaarde overtuigd zijn, en budgettaire beperkingen dan ook geen hindernis mogen vormen. Internet is tot nu toe het enige medium waar interactive brand advertising zo uitgesproken kan.’

Targetonline organiseert op 22 juni een workshop over ‘Creativiteit op het internet’, i.s.m. Eyeblaster.
 
Meer info over dit seminarie is te vinden op: http://www.targetonline.be
 
LEES OOK:
 
Back to top button
Close
Close