Home/Mobile marketing/Ello Mobile: draadloos bellen met een sociaal geëngageerd tintje Ello Mobile: draadloos bellen met een sociaal geëngageerd tintje Hoe kan je beter je engagement, je ambities inzake sociale marketing en je marketing-kunnen bewijzen dan door te starten met een eigen project. Dat moeten de drie oprichters van marketingbureau LUON gedacht hebben toen ze met het idee van Ello Mobile kwamen. 2006-06-14Comment Ello Mobile is een gloednieuwe aanbieder van mobiele telefonie die draait op het systeem van Base MVNO United Telecom en werd opgericht door de drie LUON-jongens. De dagelijkse leiding is in handen van Joeri Uyttendaele. Alles aan het hele concept gebeurt online: inschrijven, SIM-kaart bestellen, opladen etc… Opmerkelijk in het verhaal is dat de winsten worden uitgekeerd aan goede doelen die worden geselecteerd door de oprichters en door een onafhankelijke jury onder toezicht van de Koning Boudewijn stichting. In een eerste fase richt het programma zich op particulieren, vanaf september ook op bedrijven. Slogan: “Let your heart speak”. Aanpak: inspelen op het sociale gevoel, transparantie (op de site lees je alles over projecten, fondsen en businessplannen) en eenvoud. Een interessant experiment en benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Info, voorlopig geselecteerde projecten, prijzen en zo meer op www.ello-mobile.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address