Home/Campaigns/These Days ontwikkelt online wedstrijd voor nieuwe Nokia: zoek de BV These Days ontwikkelt online wedstrijd voor nieuwe Nokia: zoek de BV These Days realiseerde voor Nokia een online campagne rond een recente nieuwkomer in het Nokia gamma, de veelbesproken N91, een kruising tussen mobiele telefoon en digitale muziekspeler. 2006-06-09Comment De actie bestaat uit een game waarmee een toestel kan gewonnen worden en dat zoals we dat stilaan gewoon zijn de speler best lang in zijn greep houdt. Het idee is simpel: zoek een bekende kop die een Nokia N91 bezit. De deelnemende surfer krijgt op het scherm van de mobiele telefoon – spelen met het gepromote product dus – diverse knoppen te zien waarmee hij foto’s/video’s/playlists/agendapunten van de bekende persoon te zien krijgt. Bedoeling is dat de deelnemer alle stukjes bij elkaar past en mits wat speur- en denkwerk (en wat geluk) de identiteit van Ncognito, de onbekende bekende dus, raadt. Leden van Club Nokia krijgen een extra tip en natuurlijk wordt vrienden er bij sleuren volgens virale traditie beloond met een extra raadbeurt. www.nokia.be/nl/ncognito LEES OOK: 10/03/2006 Nokia: mooie toekomst voor Mobiele TV weggelegd 09/01/2006 Club Nokia reikt een helpende hand naar Childfocus 09/11/2005 Vierde Amerikaanse Award voor Nokia Go Go Rocky Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address