Home/Videos Interviews/Studie: de reach van het online medium Studie: de reach van het online medium De Online Publishers Association (OPA) bericht op zijn webstek over een recente studie waarin de impact van het web-medium werd nagegaan in vergelijking met andere media. Conclusie: het web is een massamedium. 2006-06-07Comment Uit de studie blijkt dat het web het belangrijkste medium is op het werk – wat niet geheel onverwacht is natuurlijk – maar de cijfers zijn wel indrukwekkend: een reach van 54,6 % op de werkvloer. Bovendien is het web het belangrijkste medium dat overdag wordt gebruikt. Als we alle media die thuis ‘geconsumeerd’ worden op een dag bekijken, komt TV op de eerste plaats en het web op de tweede. Opmerkelijk is ook het versterkende effect dat het web heeft voor andere media.Lees meer op deze link: http://www.online-publishers.org/?pg=press&dt=060606 LEES OOK: 31/03/2006 Online video en videoadvertenties populair 15/03/2006 Online Publishers Association: Amerikaanse surfers besteedden voor meer dan 2 miljard USD aan digitale content 02/11/2005 Amerikaanse consumenten betalen net geen 1 miljard dollar aan digitale content op 6 maanden tijd 14/03/2005 Betalende content: net wordt entertainment-medium Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address