Freedelity rondt de kaap van het miljoen gebruikers

Dat betekent één miljoen mensen die regelmatig hun elektronische identiteitskaart gebruiken om deel te nemen aan een getrouwheidsprogramma, of om hun gegevens te delen tijdens een marketingactie.

post-image-3

Freedelity, het systeem waarmee men via de identiteitskaart een performant getrouwheidsprogramma kan inbouwen maar vooral een echte home-made marketingstrategie kan uitbouwen, heeft het symbolisch getal van één miljoen gebruikers bereikt. Op de Belgische markt vertegenwoordigt dit 10% van de bevolking, en dat is niet niets. Wij bespraken het recept van dit succes in een voorgaand artikel. Hier is het de mijlpaal die telt.
 
Met steeds meer activiteit aan de Nederlandstalige kant, en grote klanten die onder de vleugels van Freedelity komen, ziet de toekomst er schitterend uit voor het Waalse bedrijf.
 
Wanneer men weet dat Freedelity twee jaar geleden nog maar 50.000 gebruikers telde en 350.000 verleden jaar, dan is het groeitempo echt wel indrukwekkend. Op te merken valt dat handelaars voortaan toegang hebben tot een wel erg belangrijk gegeven: zij zullen de verkoop aan de klanten kunnen koppelen. Dat betekent dat zij niet alleen weten voor hoeveel en hoe vaak een klant gekocht heeft, maar ook wat hij juist kocht. Een goudmijn op vlak van "one-to-one" marketing.
 

Back to top button
Close
Close