Tweede iDTV campagne voor Ford

Ogilvy laat weten dat het voor Ford een tweede interactieve TV-spot heeft gerealiseerd.

post-image-3
Ogilvy: nieuwe iDTV spot voor FordDeze keer gaat het om een spot voor het Ford S-MAX model.
 
De spot, die te zien is op VTM, Kanaal2 en VT4, biedt ook een stukje interactiviteit aan de ‘klassieke’ TV-kijker.
 
Die kan immers een testrit aanvragen via SMS.
 
Digitale kijkers van Telenet Digital TV kunnen hetzelfde doen via hun afstandsbediening. Ze kunnen ook deelnemen aan een wedstrijd. 
 
LEES OOK:
 
15/05/2006
OgilvyOne pleit voor optrekken interactieve budgetten
17/03/2006
Neo@Ogilvy groepeert nieuwe media activiteiten Ogilvy
27/01/2006
Ogilvy komt met cross-media branded entertainment TV-programma voor Electrabel
17/01/2006
OgilvyInteractive haalt online communicatiebudget van Proximus binnen
30/08/2005
Ogilvy lanceert in game advertising
07/07/2005
Back to top button
Close
Close