Home/Campaigns/Tweede iDTV campagne voor Ford Tweede iDTV campagne voor Ford Ogilvy laat weten dat het voor Ford een tweede interactieve TV-spot heeft gerealiseerd. 2006-06-02Comment Deze keer gaat het om een spot voor het Ford S-MAX model. De spot, die te zien is op VTM, Kanaal2 en VT4, biedt ook een stukje interactiviteit aan de ‘klassieke’ TV-kijker. Die kan immers een testrit aanvragen via SMS. Digitale kijkers van Telenet Digital TV kunnen hetzelfde doen via hun afstandsbediening. Ze kunnen ook deelnemen aan een wedstrijd. LEES OOK: 15/05/2006 OgilvyOne pleit voor optrekken interactieve budgetten 17/03/2006 Neo@Ogilvy groepeert nieuwe media activiteiten Ogilvy 27/01/2006 Ogilvy komt met cross-media branded entertainment TV-programma voor Electrabel 17/01/2006 OgilvyInteractive haalt online communicatiebudget van Proximus binnen 30/08/2005 Ogilvy lanceert in game advertising 07/07/2005 Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address