Home/E-mail marketing/PlayTheGame kiest voor deep[blue]eyes en prekwalificatie opt-in PlayTheGame kiest voor deep[blue]eyes en prekwalificatie opt-in Sinds begin deze maand stopte PlaytheGame/I-Consulting te werken met e-mail marketing oplossing Neolane en stapte het in zee met deep[blue]eyes, het e-mail platform van Barnes & Richardson. 2006-06-02Comment Barnes & Richardson moet ook voor PlayTheGame prekwalificatie-campagnes uitvoeren op de databank van 200.000 leden. Die bestaat uit micro-enquêtes waarbij wordt gepeild naar bepaalde interessegebieden van de opt-in leden van PlayTheGame. De leden die te kennen hebben gegeven geïnteresseerd te zijn in een thema (en alleen zij) krijgen dan mailings van geïnteresseerde adverteerders. Op die manier wordt de respons verhoogd tegenover een actie op een algemene opt-in databank. Een gerichtere en relevantere benadering van het verhuren van e-mail adressen dus. LEES OOK: 30/05/2006 Barnes & Richardson overgenomen door Emailvision 12/04/2006 Snelle bolides bij Barnes & Richardson 09/12/2005 Virale acties bij Barnes & Richardson 21/11/2005 Barnes & Richardson: nieuwe projecten 04/07/2005 Barnes & Richardson: nieuwe klanten voor e-mail platform en Podcasting-aanbod Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address