Home/Campaigns/Unilever Food Solutions koos voor Emakina Unilever Food Solutions koos voor Emakina De "Europese groep van digitale bureaus" heeft een erge grote slag geslagen. De samenwerking met de afdeling "Food Solutions" van Unilever zal 60 landen omvatten, gestructureerd in 22 organisaties uit verschillende landen. Emakina zal de komende jaren de nieuwe partner zijn voor de wereldwijde digitale strategie. Het contract werd getekend na een competitie tussen drie agentschappen. 2014-04-07Comment De samenwerking gaat erg ver. Ze zal de strategie omvatten, de uitwerking van het digitale en creatieve project, maar ook tools en procedures, analyses, CRM-consultancy, de remake van de website, en de mobiele ontwikkelingen. Het team van Emakina zal aangepaste online toegang en coaching proberen bieden aan iedere markt, om een wereldwijde digitale aanwezigheid te bieden die gecoördineerd zal worden op internationaal niveau, maar tevens rekening houdt met de lokale eigenheden. Unilever Food Solutions werd opgericht in 2001, na de overname van Bestfoods. Het bedrijf heeft een dominante positie in de categorieën bouillons/fonds, kruiden en specerijen, sausen, soepen, dressings, thee en desserten. Het stelt 4.700 personen te werk, waaronder 500 chef-koks. Samen beheren ze de activiteiten in meer dan 60 landen, en leveren aan hotels, restaurants, kantines, gespecialiseerde groothandelaars en selfservicezaken. Deze samenwerking belooft groot te worden en gaat onmiddellijk van start. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address