Home/Campaigns/Amerikaanse interactieve bestedingen: net geen 4 miljard USD in eerste kwartaal Amerikaanse interactieve bestedingen: net geen 4 miljard USD in eerste kwartaal Als we de gemeenplaats dat de VS altijd voorlopen op het continent mogen geloven, ziet het er goed uit voor de interactieve reclamebestedingen in onze contreien. In de VS blijven de resultaten kwartaal na kwartaal immers in de lift zitten. 2006-05-31Comment Uit de kersverse resultaten van het IAB, verzameld door PricewaterhouseCoopers, blijkt immers dat de online reclamebestedingen in het eerste kwartaal van dit jaar in de VS net niet de kaap van 4 miljard USD rondden. De omzet van 3,9 miljard USD is een stijging van 38 % tegenover het eerste kwartaal van 2005 en van 6 % tegenover het vierde kwartaal van afgelopen jaar. Q4 is klassiek een sterke periode door de eindejaarshopping. http://www.iab.net/news/pr_2006_05_30.asp Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address