Home/Campaigns/Cost-per-click platform voor reissector Cost-per-click platform voor reissector De West-Vlaamse webbouwer Max Management komt met een cost-per-click advertentieplatform voor reisbureaus. Onder het domein Lastminutespotter.be biedt het reisbureaus een online tool voor het posten van hun last-minute reispromoties. 2006-05-24Comment Elke week selecteert Lastminutespotter.be daarbij een 10 tot 20 interessante aanbiedingen waarbij de geselecteerde posts worden herschreven door een eigen redactie. Alle last-minutes worden binnen één pagina gepresenteerd waarna de geïnteresseerde surfer kan doorklikken naar de webstek van het agentschap dat de promotie heeft gepost. De webstek beschikt naar eigen zeggen reeds over een ruim e-mail bestand met hoge doorklikcijfers? Precieze bezoekcijfers zijn ons niet bekend en die moeten volgens ons voor een dergelijk concept toch wel vrij hoog liggen, als de site zijn lead generation concept wil waar maken. Anderzijds kopen adverteerders geen kat in een zak want ze betalen enkel per klik die naar hun website/promotie wordt gegenereerd. Naar verluidt tekenden negen reisbureaus reeds een samenwerking. http://www.lastminutespotter.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address