These Days restylede Belgische Citibank webstek

Interactief bureau These Days mocht de webstek van Citibank België in een nieuw kleedje stoppen.

post-image-3

De grafische templates bleven daarbij behouden – internationaal vastgelegd - maar These Days boog zich over de inhoud van de webstek.

Bedoeling was om het sitebezoek efficiënter en intuïtiever te laten verlopen (en dus een betere conversie te realiseren). En dat betekende een centraler plaatsen van de belangrijkste producten, een gebruiksvriendelijkere en gerichtere navigatie en een versobering van de informatie die de surfer kreeg voorgeschoteld bij het verrichten van een online aanvraag zodat zijn aandacht onomwonden gaat naar waar hij moet gaan.

Tenslotte werd ook de content van de webstek herschreven en werden er een aantal toepassingen aan de site toegevoegd zoals een vergelijkende kredietkaartmodule.


 
LEES OOK:
 
These Days rijft twee gouden medailles binnen
03/03/2006
De Belgen mogen dan op de Olympische Winterspelen niet veel binnengehaald hebben: onze interactieve bureaus doen het op internationale ontmoetingen duidelijk wel goed. Vooral dankzij These Days uiteraard, het Antwerpse bureau dat ook gisterenavond weer mooi in de prijzen viel.

>>
Belg in jury Cyber Lions (Cannes)
06/02/2006
Erwin Jansen van These Days zetelt dit jaar in de jury van Cannes voor de categorie interactieve marketing, de zogeheten Cyber Lions.

>>
These Days genomineerd voor Future Marketing Awards
02/02/2006
These Days is genomineerd in twee categorieën voor de Future Marketing Awards, een nieuwe prestigieuze award show met als juryvoorzitter Alex Bogusky, creatief directeur van het gerenommeerde Crispin, Porter + Bogusky (herinner u zijn Subservient<
Back to top button
Close
Close