#smdayBE Academy start met ijzersterke sprekers rond e-commerce op eerste editie 2014

Donderdag 20 februari vindt de eerste editie van de Social Media Day Academy van 2014 plaats. Deze zevende editie in de reeks zoekt de synergiën op tussen social media en e-commerce. Social media is namelijk een onontbeerlijk onderdeel in de ondersteuning van een succesvolle e-commerce-strategie.

post-image-3
Tijd dus voor een grondige update met handige tips, inspirerende cases en “need-to-know” wettelijke achtergronden.
 
DearMedia vaardigt Helena Van Eykeren af met twee straffe Belgische cases (Musketon & LN Beanies) in het gebruik van social media in combinatie met e-commerce. Jok Junius, Head of Online Marketing bij Famous Clothes, en Lien Vanherstraeten, New Media Coordinator bij Veritas, hebben het over het specifieke gebruik van Facebook en Pinterest voor acquisitie in een omni-channel wereld.
Bovendien zien we ook nog Laurence Jacqmain en Bart Van den Brande op het programma staan. Deze twee specialisten ter zake zullen toelichting geven bij de nieuwe wettelijke mogelijkheden en verplichtingen omtrent social commerce.
De onlangs nog tot “Marketeer van het jaar” verkozen Stephane Vermeiren, en nog even general manager Rabobank.be voor hij een andere “Vacature” gaat invullen, zal spreken over de zin en de onzin van social media bij banken.
 
Met nog twee extra speakerslots die eerstdaags bevestigd worden - klinkende namen garandeert de organisatie - kent deze editie absoluut een sterk programma. Inschrijven kan via http://www.socialmediaday.be
Momenteel kan men genieten van het early bird tarief.
Back to top button
Close
Close